Welcome

blog over Mika voor onze spreekbeurt van maandag 2 juni

zondag 1 juni 2008

Roddels

- Mika blijkt superbang te zijn voor water! , Ik ben bang voor alles wat met water te maken heeft. Ik haat water", vertelt hij. , Ik ga wel naar het strand, maar ik ga het water niet in. Ik zal voor nog geen miljoen met vissen zwemmen." Toch vindt Mika zichzelf een avontuurlijk mens. Hij is namelijk niet overal bang voor, zo doet hij graag aan ijsklimmen.

- Er is een roddel gaande, dat Mika een stembereik van wel 5 octaven zou hebben. Hij heeft dit inmiddels ontkend

- Mika plant een nummer te schrijven voor een deelname aan het Eurovisie Songfestival voor Libanon in 2009.

- Er gaan geruchten dat Mika homoseksueel zou kunnen zijn.

- Mika 48 paar witte schoenen heeft- Zoveel speelgoed koopt dat het bijna niet meer in zijn flat past

- Hij een ontzettend kieskeurige theedrinker is

- Een muzieknummer van Michael Jackson op zijn telefoon heeft staan

Geen opmerkingen: